یکشنبه 21 آبان 1391  11:26 ق.ظ    ویرایش: - -

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

کامل ترین مجموعه آموزش ویدئویی دفاع شخصی دیم ماک
از کار انداختن حریف با ضربه بـه نقاط حساس بدن !
با بهرهگیری از تمرینات ارائه شده درون این مجموعه آموزشی فیلمـهای فشرده ، مسابقه احمدرضا فلسفی قهرمان جهان فری استایل قادر خواهید بود درون هر محیط و شرایطی از خود دفاع کنید. مسابقه احمدرضا فلسفی قهرمان جهان فری استایل دفاع درون مقابل دزدان ، متجاوزان و تبهکاران مسلح بـه سلاح گرم و سرد :
دفاع با دست خالی درون مقابل :
- متجاوز مسلح بـه چاقو
- متجاوز مسلح بـه سلاح گرم
- متجاوز مسلح بـه نیزه یـا چوب
- دفاع از شخص ثالث
- استفاده از انرژی حرکتی حریف به منظور پرتاب او

- دفاع با کمک کیف ، کتاب ، شانـه ، عینک ، کمربند و ... مسابقه احمدرضا فلسفی قهرمان جهان فری استایل بر اساس حمله بـه نقاط حساس بدن
دانشی باستانی کـه فقط درون انحصار استادان بزرگ رزمـی قرار دارد
به صورت کامل و دقیق ، نقاط دیم ماک بـه صورت ویدئویی آموزش داده مـی شود و نحوه استفاده از این نقاط درون درگیری های رزمـی و دفاعی به منظور تمام افراد چه اشخاص عادی و چه رزمـی کاران حرفه ای با ظرافت و حوصله و دقت تمام تشریح شده است.

بدون نیـاز بـه داشتن اندام ورزیده !
نقاط دیم ماک نقاط خاصی از بدن انسان هستند کـه اعمال فشار یـا ضربه بـه شکلی خاص بـه آنـها باعث از کار افتادن موقتی انرزی درون بدن مـیشوند. اینـها همان نقاطی هستند کـه در پزشکی چین و خاور دور بـه عنوان نقاط طب سوزنی بـه طور عمـیق مورد مطالعه قرار گرفته اند و تاثیر درمانگری آن کاملا تایید شده است.

بالغ بر ۶۰۰ دقیقه آموزش دفاع شخصی بـه روش ضربه بـه نقاط لمس مرگ

توضیح: مسابقه احمدرضا فلسفی قهرمان جهان فری استایل مجموعه ۹ سی دی کـه در فروشگاه اصلی آن با قیمت ۲۰ دلار معادل ۲۰ هزار تومان فروخته مـیشود را درون یک دی وی دی بدون و حذفیـات با کیفیت عالی گردآوری کردیم و با قیمت فقط ۵۰۰۰ تومان تقدیم شما مـیکنیم

برای دیدن یک اسکرین شات از کیفیت تصاویر این مجموعه روی عزیر کلیک کنید

برای اولین بار درون ایران بـه صورت کامل و دقیق، نقاط دیم ماک بـه صورت ویدئویی آموزش داده مـی شود و نحوه استفاده از این نقاط درون درگیری های رزمـی و دفاعی به منظور تمام افراد چه اشخاص عادی و چه رزمـی کاران حرفه ای با ظرافت و حوصله و دقت تمام تشریح شده است.

صحنـه ای از یك درگیری خیـابانی را تجسم كنید كه یك رزمـی كار بسیـار ورزیده با اندامـی تنومند جلر مردی نحیف را گرفته و مـیخواهد اورا بر زمـین بكوبد و در مقابل چشمان حیرت زده عابران و تماشاچیـان رهگذر پیر مرد فقط با نواختن ضربه ای نـه چندان محكم بـه نقاط مشخصی از اندام مـهاجم غول پیكر او را به منظور همـیشـه نقش بر زمـین مـیسازد. این صحنـه تخیلی و حقه سینمایی بـه نظر مـیرسد اما حقیقت این هست كه چنین نقاطی درون بدن انسان وجود دارند و هستند كسانی كه اندام و هیكل تنومند و عضلانی دارند اما با تسلط دقیق بـه محل این نقاط و اطلاع كامل از نحوه وارد سازی ضربه (شامل فرم ضربه، زاویـه و شدت ضربه و ضربه های تركیبی بـه نقاط مكمل) قادرند بـه راحتی درون هر صحنـه رزمـی با كمترین تلاش جان خود را بـه سلامت از مـیدان بـه در برند. نام این نقاط حساس بـه ضربه درون بدن نقاط دیم ماك یـا آتمـی و نام هنر رزمـی مبتنی بر ضربه زنی بـه این نقاط كیوشوجیتسو (kyusho jitso) است

استفاده از این مجموعه به منظور تمام افراد خانواده شدیدا توصیـه مـی شود

سوال: آیـا یـاد گرفتن نقاط دیم ماحوه ضربه زدن بـه این نقاط فقط بـه درد رزمـی کاران مـی خورد؟

جواب: خیر! برع، دیم ماک و ضربه بـه این نقاط (به قول جت لی درون فیلم بوسه اژدها) بیشتر بـه دردانی مـی خورد کـه از لحاظ جثه بدنی کوچک و ضعیف هستند و طاقت تحمل مشت ها و ضربات متوالی مـهاجمـین را ندارند. درون واقع این اشخاص مـی خواهند نقاط مشخصی را بدانند کـه با ضربه زدن بـه آن نقاط قادر باشند حریفان غول پیکر و ورزیده را زمـینگیر کنند. خوشبختانـه نقاط دیم ماک درون سراسر بدن از سرو گردن گرفته که تا دست و پا و شکم وعقب و جلوی بدن پخش شده اند. بنابراین بسته بـه اینکه کدام قسمت بدن مـهاجم درون اختیـار شما باشد مـی توانید بلافاصله بـه نقاط دیم ماک همان نواحی ضربه بزنید و ضمن خلاص خود حریف را از کار بیـاندازید و یـا حتی او را کاملا زمـین گیر کنید.

نمایش های سینمایی کـه در آن دو نفر بـه جان هم مـی افتند و ساعت ها با هم مبارزه مـی کنند درون واقعیت اصلا رخ نمـی دهند. درون واقعیت کل زمان دعوا و درگیری بیشتر از دو سه دقیقه نیست و در این دقایق وارد ساختن ضربات کور و بی هدف ، ضمن آنکه ممکن هست باعث زخمـی شدن و آسیب های جدی شود ، انرژی شما را نیز سریعا تحلیل و توان مقاومت و مبارزه را بـه سرعت از شما مـی گیرد. درون این مواقع کافی هست بدانید کدام نقطه از دست یـا مچ دست و یـا زیر بغل یـا گردن و پا و پشت و پهلو و و یـا هر نقطه دیم ماک دیگر بدن حریف را شکار کنید و آن را بـه شکل مناسب نیشگون بگیرید، یـا فشار دهید یـا ضربه زنید و یـا قلوه کن کنید و بکشید! بـه محض اینکه این نقطه حساس و یـا چند نقطه حساس را پشت سر هم با دست یـا حتی با خودکار و چوب و سنگ (در صورت نیـاز) ضربه زدید ، حریف اگر قهرمان کمربند دار رزمـی هم باشد فورا بی حال مـی شود و روی زمـین ولو مـی گردد و شما را بـه حال خود رها مـی سازد که تا بتواند جان خود را سالم از مـیدان بدر برد.

مـی بینید کـه اطلاع از دانش دیم ماک و کیوشوجیتسو درون درگیری ها چقدر به منظور افراد ضعیف و ناآشنا با فنون رزمـی مفید است. جالب هست بدانید درون دوره های فشرده آموزش دفاع شخصی کـه امروزه درون سطح وسیعی درون اروپا و آمریکا و در واقع درون کل کشورهای جهان مرسوم هست ، از فرد آموزش گیرنده مـی خواهند خودش درون منزل و در اوقات فراغت بـه تقویت عضلات و مفاصل خود بپردازد و سرکلاس فقط نقاط حساس و ضعیف بدن حریف و شکل صحیح ضربه زدن بـه این نقاط را بـه آموزش گیرنده یـاد مـی دهند. البته بسیـاری از این نقاط را همـه مـی شناسند: گیجگاه ، چشم ها ، زیر گردن ، فضای توخالی وسط گردن، کبد یـا همان فضای توخالی وسط جناغ ، وسط پا درون مردان ، پهلوها ، کلیـه ها و... اما حقیقت آن هست که هنگام درگیری چه بسا این نقاط از دسترس شما دور باشد یـا حریف بـه طور ذاتی آنـها را از دسترس شما دور کند. درون این مواقع هست که نقاط مخفی دیم ماک بـه داد شما مـی رسند و شما فقط با یک فشار کوچک بـه نقاطی از مچ و دست و بازوی حریف مـی توانید دهان او را از درد باز نگه دارید و نگاه ملتمسانـه و دردآلود او را جایگزین نگاه خشن و بی رحمش سازید.

سوال : ضربه بـه نقاط دیم ماک چگونـه است؟

نقاط دیم ماک همانگونـه کـه گفته شد ، آن بخش از مسیرها یـا مدارهای انرژی چی هستند کـه به پوست بدن نزدیک شده اند و یـا درون چند سانتی متری زیر عضلات نزدیک بـه پوست قرار گرفته اند. طبیعی هست که دسترسی بـه آن نقاطی کـه درست زیر پوست هستند خیلی راحت هست ، چرا کـه ضخامت پوست بدن معمولا زیـاد نیست و شما مـی توانید مستقیما با یک ضربه کوچک بـه نقطه دیم ماک زیر پوست ، تاثیر آن را بلافاصله درون چهره و زانوان خمـیده و ضعف شدید مـهاجم مشاهده کنید.

اما بعضی اوقات نقاط دیم ماک درون زیر لایـه ای از عضله یـا چربی یـا رگ مخفی شده هست و شما حتما با یک زاویـه مشخصی این نقطه را هدف قرار دهید و مـیزان فشار بیشتری را اعمال کنید. حتی نوع ضربه هم فرق مـی کند. گاهی یک ضربه محکم با نوک انگشتان کفایت مـی کند. ولی گاهی لازم هست دست را مشت کرده و با استخوان پشت دست محکم روی نقطه ضربه بزنید و آن را فشار دهید. بعضی مواقع حتما به جای ضربه زدن نیشگون بگیرید و یـا مانند انبردست عضله روی نقطه دیم ماک را بـه همراه خود نقطه از جا درآورده و به سمت بیرون بکشید که تا بتوانید آن نقطه را تحت تاثیر قرار دهید. گاهی نیز نباید بـه یک نقطه دیم ماک اکتفا کنید . مثلا لازم هست ابتدا درد شدیدی را درون مسیر انرژی چی از داخل کلیـه های مـهاجم ایجاد کنید و بعد مدار روده و مدار قلب او را همزمان زیر ضربات خود قرار دهید. بـه این ترتیب مـهاجم بـه خاطر از کار افتادن و افت انرژی شدید و سریع درون چند بخش از بدن خود ، بی اختیـار مـیدان را واگذار مـی کند و برای زنده ماندن و نفس کشیدن خود بـه تقلا مـی افتد.

اگر دستانتان ضعیف و ظریف هست و یـا فرد مـهاجم از بدن قوی تر و محکم تری برخوردار هست باز هم نباید نگران باشید. شما مـی توانید به منظور ضربه زدن بـه نقاط دیم ماک از خودکار ، کناره کتاب و حتی سنگ و نمکدان و قاشق و خلاصه هر چه درون اطرافتان هست استفاده کنید. زیبایی ضربه بـه نقاط دیم ماک این هست که فقط با یک یـا چند ضربه بـه درگیری خاتمـه مـی دهید و حداقل آسیب و صدمـه را ایجاد مـی کنید. و در عین حال بهترین نتیجه را مـی گیرید.

بدون داشتن اندام ورزیده از خطرات درون امان باشید !!!

آموزش نقاط لمس مرگ توسط استاد اسکات راجرز Scott Rogers با بـه کار گیری تکنیک اثبات شده ی Kyushojutsu هست که هر گونـه حمله ای را بدون درون نظر گرفتن فن رزمـی آن غیرفعال مـیکند. آموزش این تکنیک بـه صورت تجربی هست و تئوری نیست.

اسکات راجرز دارنده ی دان ۴ کمربند مشکی رتبه ممتاز درون Okinawan Kempo و متخصص درون Kyushojutsu است. او همچنین بـه کمربند مشکی دان ۳ درون تکواندو کره، و کمربند مشکی دان ۱ درون Taijutsu ژاپنی دست یـافته است.

در انتهای هر برنامـه، نحوه ترمـیم آسیب و بازگرداندن شخص صدمـه دیده بـه حالت نرمال بـه شما آموزش داده مـیشود....

با ضربات کوچک درون نقاط خاص حریف خود را به منظور مدتی از کار بیـاندازید !
تعداد قسمت: ۹ قسمت کامل با کیفیت عالی
تعداد دی وی دی: 3 عدد
3 DVD

شماره مجوز: 155/7326

فروشنده: اتساین

قیمت: 12,000 تومان

درصد :50

روش خرید: به منظور خرید آموزش دفاع شخصی با تکنیک نقاط dimmak (3DVD)، بعد از کلیک روی دکمـه زیر و تکمـیل فرم سفارش، ابتدا محصول یـا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یـا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینـه ارسال را بـه مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمـه زیر کلیک کنید.






[فروشگاه اینترنتی بیـا تو بخر مسابقه احمدرضا فلسفی قهرمان جهان فری استایل]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Mon, 17 Sep 2018 13:54:00 +0000